سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دسته: مبلمان منزل

مبل

مبل یکی از کالاهای اساسی و از نیازهای ضروی هر خانه‌ای است. همانطور که در این صفحه مشاهده می‌کنید مبل، اشکال و طرح‌های گوناگون و متنوعی دارد به طوری که تمامی سلیقه‌ها را می‌تواند از خود راضی نگه دارد.

قیمت مبل

قیمت مبل بستگی به مدل، رنگ، جنس چوب یا فلز بدنه، نوع پارچه و همچنین محل خرید شما دارد. اگر یک مبل را گالری شیکی در شمال شهر خریداری کنید قیمتش به مراتب بالاتر از همان مبل در یک مغازه مبل فروشی در مرکز شهر است که این امری طبیعی است.

مدل مبل

همانطور که در بالا گفتیم مبل‌ها در مدل‌های متنوع و گوناگون ساخته می‌شوند. اگر دکوراسیون خانه‌ی شما از نوع مدرن یا مینیمال است به هیچ عنوان نگران نباشید، بعضی از فروشگاه‌ها و وب سایت‌های ایترنتی فروش مبل به صورت تخصصی بر روی مبلمان جدید و مدرن کار می‌کنند.

مبل شیک و جدید

مبلمان جزء کالاهای لوکس هر خانه‌ای محسوب می‌شود لذا شیک بودن این کالا بسیار مهم تلقی می‌شود. شما با انتخاب پارچه‌ای شیک و درخور دکوراسیون داخلی خانه‌تان می‌توانید مبل شیک و جدید را در خانه‌تان داشته باشید.

مبل جدید

خوشبختانه مدل‌های مبلمان در بازار مبل، بسیار سریع به روزرسانی می‌شوند. بیشتر مدل‌های بازار جدید هستند ولی برای اطمینان بیشتر می‌توانید کلمه‌ی مبل جدید را گوگل کرده و با محصولات جدید بازار آشنا بشوید.

عکس مبل

دیدن تصاویر زیاد در اینترنت به شما کمک شایانی جهت شناخت بیشتر این محصول می‌کند. معمولاً دیدن عکس‌های مبل تصویر ذهنی بازتری به شما جهت خرید این محصول می‌دهد.

مبلمان مدرن

اخیراً برخی از تولیدکننده‌های نام آشنای صنعت مبلمان و دکواسیون از جمله مبلمان اثاث چین، تولید محصولات چوبی مدرن از جمله مبل را شروع کرده‌اند و مبلمان خانه را با آپشنهایی کاربردی به فروش می‌رسانند.

مبل اسپرت

اگر به دنبال خرید یک ست اسپرت مبلمان هستید بیشتر از اینکه طرح و شکل مبل اسپرت باشد، باید پارپه مبلی انتخابیه شما طراحی جدید و اسپرتی داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم کالیته پارچه‌های اسپرت را قبل از خرید با دقت مشاهده کنید.

مبل ارزان

شما در هنگام خرید باید به این نکته توجه داشته باشید که ارزان بودن یک کالا به معنای بی‌کیفیت بودن آن نیست بلکه بدان معناست که شما با حذف دلال و واسطه‌های فروشگاهی خرید خود را با کمترین قیمت و کیفیتی بالا از تولیدی انجام می‌دهید. در خصوص مبل این مسئله کاملاً صادق است.

پرسش و پاسخ

  • قیمت مبل در بازار را چه پارامتری تعیین می‌کند؟

قیمت مبل بستگی به مدل، رنگ، جنس چوب یا فلز بدنه، نوع پارچه و همچنین محل خرید شما دارد.

  • از کجا مبل ارزان بخریم؟

شما یا سفارش مبل به تولیدی و یا فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانید مبل ارزان را خریداری کنید.

  • قیمت مبل در بازار چقدر است؟

قیمت مبل در بازار مبلمان از 15 میلیون تومان شروع می‌شود.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
چطور میتونم کمکتون کنم ؟