سبد خرید
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

دسته: مبل راحتی ال

ویژگی مبلمان راحتی ال

همانطور که از اسمش می‌توان حدس زد این مبلمان هنگام چیدمان به صورت “L” قرار می‌گیرند، بنابراین از این مدل مبلمان هم در گوشه‌های منزل می‌توان استفاده کرد و هم می‌توان در وسط پذیرایی یا اتاق نشیمن آن را قرار داد. همانطور که اشاره کردیم ماهیت این نوع مبلمان در قرار گرفتن به صورت “L” است بنابراین اگر این مدل چیدمان را رعایت نکنیم در حقیقت دیگر چیزی به اسم مبل ال وجود نخواهد داشت.

مبل راحتی ال مناسب برای فضاهای کوچک

این مدل مبلمان برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند، از طرفی اگر می‌خواهید جلوه زیبایی داشته باشد بهتر است یک گوشه از فضای داخلی منزل را به آن اختصاص دهید. البته این به آن معنا نیست که در خانه‌های بزرگ نمیتوان از این مدل مبلمان استفاده کرد. نکته دیگری که در مورد این نوع از مبل‌ها باید به آن دقت کرد این است که نوع طراحی مبل ال سبب می‌شود هنگام نشستن روی آن صمیمتی بین افراد احساس شود، اگر از آن دسته انسان‌های خشک و رسمی‌در مناسبت‌ها و پذیرایی از میهمانان هستید بهتر است به این نکته دقت لازم را داشته باشید، اما در این صورت هم می‌توان از یک دست مبل ال شکل برای گوشه‌ای از نشیمن و جلوی تلویزیون استفاده کرد، حس راحتی این مبل‌ها واقعا احساس خوشایندی است که باید تجربه کرد. این‌ها نکات کوچکی است که در خرید مبل ال باید به آن دقت کنید.

خرید مبل ال

اگر تصمیم دارید از این نوع مبلمان برای منزل استفاده کنید بهتر است انواع مبل ال راحتی را بشناسید. این مسئله کمک می‌کند تا در انتخاب نکات بیشتری را در نظر داشته باشید. انواع این مبلمان شامل مبل ال باکس دار، مبل ال یو شکل، مبل ال نیم دایره یا منحنی است. در نظر داشته باشید که در نوع باکس دار، کشوها یا باکس‌هایی در زیر مبلمان قرار می‌گیرند که می‌توانید وسایل بسیاری را در آن‌ها جای دهید. این نوع مبلمان بسیار مناسب فضاهای کوچک است و به شما کمک می‌کند تا نشیمن مرتب‌تری داشته باشید.

مبلمان یو شکل همانگونه که از اسمش پیدا است به صورت نیم دایره یا “U” چیده می‌شود. این مدل از مبلمان ال در زمره مبلمان رسمی‌ قرار می‌گیرد چرا که کمتر دیده می‌شود در مدل‌های راحتی چیدمانی به صورت نیم دایره شکل بگیرد. به این مدل از مبلمان اگر همراه با استفاده از چوب در طراحی باشد مبل ال فرانسوی هم گفته می‌شود.

مبل ال راحتی

این مدل از مبلمان هم چون سایرین دارای انواع مختلفی است. از مدل‌های ساده و مینیماالیستی گرفته تا مدل‌های سلطنتی و با شکوه. اگر چه این مدل از مبلمان بیشتر به دلیل اسپرت بودنش مورد توجه قرار می‌گیرد اما دارای انواع طرح‌ها و مدل‌های گوناگون است که دست خریداران را در انتخاب و چیدمان باز می‌گذارد. استفاده از چوب یا چرم در طراحی مبلمان ال یکی از مهمترین مشخصه‌های این مدل از مبل ها است. اگر بخواهیم انواع مبل راحتی ال را به صورت فهرست ارائه کنیم باید بگوییم این مبل شامل مدل‌های زیر است.

مدل‌های ساده :

این مدل از طرح مبل‌های ال طراحی ساده‌ای دارند، غالبا از نوع پارچه‌ای و یا چرمی ساده تهیه می‌شوند و برای زیباتر دیده شدن دارای کوسن یا تشکچه‌های اضافه است. در این مدل از مبل‌ها از المان‌هایی مثل چوب یا فلز استفاده نمی‌شود.

مدل‌های باکس یا کشو دار:

این طرح بیشتر مناسب آپارتمان‌های کوچک است. استفاده از باکس‌ها و کشوها به مرتب‌تر شدن اطراف مبل و استفاده از فضای آن برای جا دادن لوازم اضافی استفاده می‌شود. معمولا این باکس‌ها در قسمت‌های کناری مبلمان و کشوها در قسمت زیرین مبل جای می‌گیرند که می‌توانند وسیله‌های زیادی را در خود جای دهند که یکی از مزیت‌های عالی برای خانه‌های کوچک هستند.

مدل‌های مبل ال راحتی :

این مدل ها از نظر طراحی به مدل‌های ساده شباهت دارند، دارای تکیه گاه‌ها و نشیمن‌های نرم و راحت هستند، این طرح معمولا دارای کوسن‌های بیشتری است و گاهی از تشکچه‌های دوبل برای راحتی بیشتر استفاده می‌شود. در نتیجه بهترین مدل برای خانه‌هایی است که فضای مناسبی برای این سبک مبلمان دارد.

مدل‌های پایه دار:

این مدل از مبلمان ال دارای پایه هستند، البته این پایه‌ها کوتاه هستند و ارتفاع مبلمان ال نسبت به سایر مبل‌ها معمولا کوتاه‌تر است.

مدل‌های بلوکی:

این مدل از مبلمان ال به صورت مبل‌های تک‌نفره طراحی شده برخی دارای دسته و برخی بدون دسته هستند و هنگام طراحی به نحوی کنار هم قرار می‌گیرند که شکل “L” ایجاد می‌شود.

مدل‌های منحنی:

این سبک از مبلمان نیز از نظر طراحی و چیدمان همان شکل مبلمان ال را دارا است اما به جای زاویه تیز محل اتصال یک منحنی دو ضلع مبل را به هم وصل می‌کند که می‌توان گفت از نظر بصری در دکوراسیون بهتر به نظر می‌رسد.

با توجه به این تنوع طرح و مدل اگر هم‌چنان قصد خرید مبل جدید راحتی را دارید می‌توانید یکی از انواع طرح‌های یاد شده را برای منزل‌تان انتخاب کنید.

مدل‌های مبل راحتی ال

همان‌طور که اشاره کردیم مبلمان ال طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی دارد که می‌تواند متناسب با فضای منزل، سلیقه و سبک چیدمان منزل شما انتخاب شود. اگر به دنبال خرید مبل راحتی ارزان هستید می‌توانید با خیال آسوده یکی از انواع مدل‌های مبل ال را انتخاب کنید.

مدل‌های مختلف مبل ال بر اساس جنس، طراحی، نوع دوخت و زاویه چیدمان مشخص می‌شوند. برای مثال مدل‌هایی وجود دارد که تماما لمسه‌دوزی شده هستند و حالت رسمی‌تری دارند. مدل مبل ال فرانسوی نیز یکی از انواع مدل‌های لاکچری این مبلمان محسوب می‌شود.

خرید راحت مبلمان ال

یکی از راه‌های خرید انواع مدل مبل راحتی ال آن است که در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی موجود از مدل‌ها و سبک‌های گوناگون آن دیدن کنید، مدل‌های مختلف را بررسی کرده و با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید. دیدن ژورنال‌های مربوط به دکوراسیون با سبک مبلمان ال و یا خواندن مطالبی مربوط به انواع آن در سایت‌های مرتبط به شما کمک می‌کند تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید و بتوانید از میان انواع مدل و طرح بهترین را برای منزلتان انتخاب کنید.

خرید اینترنتی مبلمان و دکوراسیون منزل

در اجتماع پیشرفته امروزی وجود فروشگاه‌های معتبر اینترنتی با زمینه عرضه و فروش مبلمان به شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترین مبلمان را از هر کجای ایران سفارش داده و در منزلتان تحویل بگیرید. فرقی نمی‌کند شما دنبال چه سبک از مبلمانی باشید، خرید مبل راحتی چستر، خرید مبل کلاسیک ، خرید مبل استیل ، راحتی و ال از طریق آنلاین به شما اجازه می‌دهد تا با بررسی‌های لازم یک انتخاب آگاهانه داشته باشید و آن‌چه را که برای فضای منزل شما و متناسب با بودجه شما است خریداری کنید.

مبلمان ال چیست

همانطور که اشاره کردیم تمام کسانی که به‌دنبال یک طرح مدرن، امروزی و شیک هستند اول سراغ این طرح از مبل‌ها می‌روند. مبلمان راحتی به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت روزمره از آن استفاده کرده و در زمان میهمانی نیز به‌عنوان مبلمان پذیرایی از آن بهره بگیرید. بنابراین انتخاب یک مبل اسپرت که هم مناسب میزبانی از میهمان باشد و هم بتوان برای چرت روزانه یا تماشای تلویزیون به ‌راحتی روی آن لم داد کمی سخت به ‌نظر می‌رسد. این درحالی است که مبل طرح “ال” می‌تواند یک انتخاب درست و آگاهانه باشد.

اهمیت چیدمان منزل در زیبائی مبل ال

فراموش نکنید که این مدل از مبل‌ها نیز طراحی‌های گوناگونی دارند که بسته به نوع چیدمان منزل باید انتخاب شوند. انواع باکس دار و طرح راحتی را می‌توانید سفارش دهید. برخی از آنها میزهای کوچک پذیرایی به زیبایی در کنار مبلمان نصب می‌شود و برای برخی باید میز جدا سفارش داد. این مسئله بستگی کامل به شما و سلیقه‌تان و هم‌چنین بودجه‌ای که برای خرید مبلمان در نظر گرفته‌اید دارد. بسیاری از افراد برای این که هم چیدمان شکیل و به‌روزی داشته باشند و هم بتوانند از فضای منزل استفاده بهینه کنند سراغ خرید انواع مبل راحتی می‌روند.

خرید اینترنتی مبل ال

اگر تصمیم به خرید این گونه مبل‌ها دارید باید بدانید انتخاب طرح و رنگ و جنس روکش مبل از جمله فاکتورهایی است که وقت زیادی باید برای آن بگذارید. شاید نیاز باشد برای یک بررسی همه‌جانبه بارها تا مراکز خرید مبلمان رفته و مدل‌های گوناگون را ارزیابی کنید. در هر صورت انتخاب نوع خرید اینترنتی مبل با خود شما است. اما اگر خرید کردن در فضاهای شلوغ و یا ماندن در ترافیک را دوست ندارید می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در این زمینه خرید کنید. در زمان خرید اینترنتی فقط باید این نکته را رعایت کنید که از سایت‌هایی که دارای نماد اعتماد هستند خرید کنید و همچنین ضمانت‌های لازم در خصوص حمل و نقل، بیمه محصولات، کیفیت کالا و عودت در صورت عدم رضایت از فروشنده بخواهید.

خرید اینترنتی رضایت شما جلب خواهد کرد

البته باید توجه داشت که کسب و کار دنیای مجازی در جامعه مدرن امروزی به موازات بازارهای فیزیکی پیش می‌رود و خریدهای آنلاین نیز جای خود را در جوامع به‌ خوبی پیدا کرده‌اند، نمی‌توان فقط به معایب این نوع از خرید توجه داشت و باید گفت خرید کردن از فروشگاه‌های مجازی حسن‌های زیادی هم  دارد، یکی از بزرگترین حسن‌های خرید اینترنتی مبل این است که می‌توانید ساعت‌ها پشت میز کامپیوتر بنشینید و چای به دست مدل‌های گوناگون را مشاهده کنید. اکثر فروشگاه‌های فعال در این زمینه عکس و فیلم‌های با کیفیتی از محصولاتشان ارائه می‌دهند تا خریداران بتوانند به راحتی امکانات ارائه شده را مقایسه کنند.

حتی می‌توانید رنگ یا طرح دلخواه خود را سفارش داده و یا مدل‌های مشابه را با هم مقایسه کنید. بنابراین برای خرید مبل راحتی ال ارزان نیازی نیست که ساعت‌ها در فروشگاه‌ها و تولیدی‌های گوناگون سردرگم باشید. می‌توانید از سایت‌های فروشگاهی معتبر خرید راحت، مطمئن و مقرون به‌صرفه ای را تجربه کنید.

قیمت مبل ال

برای خرید مبلمان این بودجه تعیین شده از طرف شماست که همه چیز را تعیین می‌کند. مبل‌ها قیمت‌های گوناگونی دارند که بر اساس طرح، جنس، متریال پارچه و چرم کار شده روی آنها و همچنین فوم‌ها و دیگر بخش‌های آن تعیین می‌شود. برای مثال قیمت یک دست مبل ال شیک با یک طرح معمولی از همان مدل متفاوت خواهد بود. یا این که گاهی برخی از انواع مبل وارداتی هستند و بنابراین برای خرید آنها باید پول بیشتری پرداخت کرد.

در مورد مبل‌های طرح ال باید دقت داشت که جنس روکش، متریال به‌کار رفته و تعداد نشیمن تعیین‌کننده قیمت خواهد بود، از طرفی نوعی مبل ال وجود دارد که با نام ” ال فرانسوی ” شناخته می‌شود. فرق این مبلمان با طرح معمول این است که نوع فرانسوی ظاهر مدرن‌تر و شکیل‌تری دارد و به مبل‌های استیل بی‌شباهت نیست. شاید بتوان گفت نوعی جلوه بصری خاص ایجاد می‌کند و ظاهر به‌مراتب با شکوه‌تری برای مدل‌های معمولی رقم می‌زند.

در نتیجه باید گفت نمی‌توان یک قیمت کلی برای یک طرح در نظر داشت و همه‌چیز بستگی به ساخت و نوع متریال به کار رفته در تولید مبل دارد، از طرفی این امکان وجود دارد که متناسب با بودجه‌ای تعیین می‌کنید یک مدل زیبا و متناسب با فضای منزلتان سفارش دهید.

مبلمان ال را چگونه بخریم

در پاسخ به این سوال باید بگوییم این انتخاب شماست که از کجا و با چه قیمتی اقدام به خرید مبل ال  کنید. همانطور که اشاره کردیم قیمت‌ها متفاوت هستند، از طرفی می‌توان مبلمان را از تولیدی‌ها یا فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های معروف تهیه کرد یا اگر مدل و طرح خاصی در نظر داشته باشید می‌توانید با تهیه عکس و نشان دادن آن به سازندگان مبلمان، مبل‌های سفارشی خود را داشته باشید.

هم‌چنین این امکان وجود دارد تا در صورت عدم علاقمندی به حضور در مکان‌های شلوغ بتوانید اقدام به خرید اینترنتی مبل ال کرده و با دیدن مدل‌ها، طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های گوناگون مبلمان ال مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید. در صورت نیاز می‌توانید اطلاعات مفیدی در خصوص نحوه چیدمان، اصول انتخاب و چگونگی انتخاب طرح بر اساس چیدمان منزلتان در اینترنت پیدا کنید.

تولید داخل یا تولید خارج؟

این روزها بسیاری از افراد به‌جای استفاده از تولیدات داخلی بنا به دلایل گوناگون اقدام به خرید مبلمان خارجی و وارداتی میکنند. شاید بتوان گفت انتخاب طرح و رنگ در مدل‌های خارجی مبلمان به‌مراتب جذاب‌تر خواهد بود. خرید مبل ترکیه‌ای امروزه بسیار پر رونق است و بسیاری از خانواده‌ها اثاثیه و مبلمان ساخت کشور ترکیه را به‌دلیل کیفیت و همچنین پیشرفت این کشور در صنعت مد به انواع دیگر مبلمان ترجیح می‌دهند.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
چطور میتونم کمکتون کنم ؟